الأحد، 10 يوليو 2011

ليلى والخمسين فيلا ^_*


خالد : لا كان عند حبيبتى

انا : يا ربى .. ايمان لا اله الا الله

خالد : والنعمة انتى هبلة يا هاجر

انا : ولا احترم نفسك هنتصاحب ولا ايه

خالد : لو حابة انا مستعد جدا

"تانى يا خالد اللى فيه داء عمره ما هيغيرة بجد"
وسيبته وبعدت خطوات

خالد : مش اللى فى بالك

واتجه خالد لعندى

خالد : اختى اختى كان عندها كانسر
"wow .. what a shut ?!"

انا : انا اسفة بجد لده .. الله يرحمها
خالد : never mind
انا حلقت شعرى زى فلم اسف على الازعاج لو شفتيه

كان لنفس السبب
هى كانت خايفة على شعرها
فانا حبيت اوريلها انه عادى تكون من غير شعر
على الرغم ان البنات بتموت ف شعرى

انتى نفسك بتحبيه ولا ايه ؟

انا : تصور انا غلطانه انى واقفة معاك يا كائن انت وتعاطفت معاك.. انا ماشية

خالد : والصداقة؟

انا : امممم لما اعرف ليه شاكلت ايمان المرة اللى فاتت

خالد : ببساطة معنتش بصاحب
انا : والمفروض انى اصدق

خالد : اختى ماتت
وده بسببى

انا : والله اللى اعرفه ان ربنا مش بيخلص حق حد بحد يا خالد

خالد : هه انا واثق يا هاجر انى السبب فكفاكى كلام عن الموضوع

انا : الله يرحم اختك .. وربنا يزيد ايمانك

خالد : ربنا يقوى ايمانى مش يزيده الايمانات كترم اوى كفاية اخر واحدة

انا : هه احيانا بتكون بارد

خالد : احيانا بحس بكدة

الحوار ده دار فى بدايته قبل الدرس وبعده

يعنى اقولك على سر صغيور

انا
a little bit happy :D
المهم فاكريين الحوار اللى حصل بينى وبين عبد الله

لما لمح لانى بحب خالد

الحوار ده مش سايب دماغى فى حالها ابدا

وانا بنصح عبد الله بالهدوء فى قراراته

اوف
life is hard

طيب فاكريين كمان الليست اللى هعملها قبل ما اموت
ويمكن انتحر

الليست دى لسة معايا وبزود عليها

1- Lose Weight To Be Like Mummy

2- bring my reality back

3- say i'm sorry 4 abd allah

4- make 5aled walk in the right way

5- say i love u

6- have i fight with a bad girl

7- imagine that .... no i think i will not imagine that

no matter about 7

8- اكل السلطعون الملوف برقائق المش عارفه ايه
لازم اجرب ده

9- do something crazy with my best friend

10- saying i hate u

11- معملش رقم 8 فى الليست
12 - اتكلم بذوق مع الد اعدائى بين قوسيين خالد
13- مستعجلش ابدا فى قرارتى وخصوصا فى انشاء صداقة مع حد وبرضوك بين قوسين خالد

امممممممممم حلوة الليست دى كدة

وعينت النوت تانى فى مكانها السرى الخفى الخارق اللولبى

ونزلت تانى يوم رحت لمدرسة والحياة مشت طبيعى اوى لفترة مش بسيطة
تقريبا اسبوعين من كلامى مع خالد
وتصورا خالد رجع ربى شعره

اوف اد ايه بكره الولاد اللى بشعر دول

الولد يعنى قرعة على طول بدون نقاش
وقال بيقولى بحب شعره انا

رحت الدرس بعد اسبوعين "مش كنت غايبة بس كانت الحورات قليلة وملهاش لزمة"

خالد: رجعت لك يا جميل بشعرى اللى زى الحرير
انا : امشى يا تافه روح ذاكر

خالد : حاضر يا معلم

" فضل قاعد قصادى بيذاكر وانا بذاكر"

عدد من التصرفات اللى انا بعتبرها حرام حصلت

"وللعلم قصادى دى يعنى بعيد عنى تماما هو بس كان بيختلس النظر ليا فى صمت مش اكتر"

ولكن اتت له الصدمة التى هزت عرش المدينة
عرش المرأة التى عملت شاى لزوجها وطلع بارد

"عادى بهيس فيها حاجة دى :\"

انها ليست بصرخة انثى
ولا لدغة حية

انها طريقة كلام

نعم هى طريقة كلام ليلى مع صديقها الانتيم

ليلى فى الموبيل : يا حبيبى بابى قالى نو ونو يعنى نو
انا اشترى بس موبيل جديد
انت اهبل دى اقل حاجة عند بابى

"ورغى كتير من ده .. بس كله نخع "
وللعلم نخع يعنى هجص
اما هجص فأفهموها انتم بقى علشان معنديش ليها معنى

هتقولولى وعرفتى منين يا ام العريف

هقولكم اولا واحدة بابها مش عارفة ماله كدة
وجبلهاش مدرس خصوصى ليه

ده اولا

ثانيا : ليه بتركب مكروباظ .. فين العربيه بقى بتاعت بباه

بس بقولكم .. محدش يعرف موضوع المكروباظ غيرى انا بس

اصل انا مرة وانا راحة المدرسة
وكنت الحمد لله راكبة الموتورجل بتاعى

لايقتها نازلة من مكروباص فى المحطة اللى قبل المدرسة

قولت اهوه واحدة زميلتى اكمل معاها الطريق

روحت لها وكانت يا قلب بابى
وحشها احمر موت

وكأنه حرام نركب المكروباظ
وطلبت مش اقول لحد

بس اعمل ايه سرها فى بير مخروم

المهم بقى انا فضلت اضحك على طريقة كلامها وكلامها نفسه

ولاقيت خالد وحشة فى الارض وهيموت من الضحك

لا والحاج مؤمن كمان شغال ضحك الله ينور ومسكها بقى تريقة

وياترى بابى عرف يشترى الفيلا الخامسين فى مارينا ولا لسه

ليلى : فى ايه يا مؤمن .. مالك بيا يا اخى .. ولا علشان مش عارف توصل ليا

"انا هنا بقى ووقعت"

______________________

والمرة اللى جايه تعرفوا وقعت ليه


^___ have a very n!ce t!me ___^

Gehad Mohamed

هناك تعليق واحد:

  1. على فكرة مش فيلم اسف على الازعاج ده فيلم الف مبروك بس مش مشكلة ما هو كله لحمد حلمى

    ردحذف

بجد رأيك يهمنى وهيشجعنى علشان اكمل مشوارى ...