الجمعة، 12 أغسطس 2011

الحلقة الاخيرة ... جمعة الخلاص

صباح النعناع عليكم جميعا

دى هى اعادة الحلقة ما قبل الاخير والاخيرة كمان

يا رب تعجبكم

ويا رايت تكونوا عارفين انه والله العظيم دى تانى مرة اكتب الحلقة دى ونفس الكلام وكل شئ عدى السطر ده

اصل المرة الاولى اتقفل الصفحة

واء هعيد تانى

بس يلا هى دى جمعة الخلاص

\-\-----------------------------------/-/

هدير صحبتى المبجلة المحترمة

راحت لعبد الله وقال له انها بتحبه

وعبد الله اكد ليها العكس وانه مش بيحبها خالص

وحتى هى لما انا قولتت ليها انتى بتحبيه بجد

قالت لا

طيب يا بنتى انتى قولتى له كدة ليه

انتى كدة بيعتى همسة

قالت وبكل برود اعصاب

هدير : ما انتى مع خالد وهى مع عبد الله
انا مع مين .. حسى بيا يا هاجر

انا : احس بأيه بالله عليكى .. وخالد ماله .. انا وخالد مش متصاحبين

المهم وصل الحوار لطريق مسدود

وبعد الحوار ده عدت فترة كبير اوى بدون ما نتكلم

وبدل ما اقلل من المصاحبين زودت عليهم واحدة

يلا الله يهديها

وصلنا فلى الفترة دى لايام المراجعة النهائيه

والامتحانات
ووصلنا الحقيقة لشئ رائع ونتائج مبهر مع بعض المصاحبين

ايمان مثلا ... معدتش بتصاحب


:)

وكان السبب فى كدة

انها اخذت اكبر ضربة فى حياتها

لما قابلت اخر صاحب ليها فى الشارع وهو اول ما شفها
هى جرت عليه وهو قالها معرفكيش يا حلوة

ضحك عليها كل زمايلنا وده جرحها اوى الصراحة

"قال يعنى عندها دم"

وساعتها جرى عليها خالد وراحوا اتكلموا وجت لينا تانى وقالت انا اعلن انى مش هصاحب تانى

انا فرحت اوى اوى بجد لكدة

بس الفضول بيأكل فيا حتى الان انى اعرف ايه اللى حصل بينها وبين خالد خلاها تقول كدة


اما ليلى ... لولا


اتشاكلنا شكلة جامدة جدا وطبعا كان مؤمن فى صفى

اصله تعبان نفسيا منها

بس طبعا ليلى هى ليلى
لن تتغير ابدا :(

وسمر بقى .. فاكرين سمر

ف مرة صاحبت 6 فى وقت واحدة
وساعتها الهدايا زادت اوى

فمامتها عرفت
واترنت "اخذت" علقة "مجموعة من الضربات المتلاحقة .. غالبا من الام .. وغالبا بالشبشب"

وسمر بقى لو تفتكروا انا قولت لها ابعدى عن الصحوبية تماما وابعدى عن الناد وغيرى رقمك كدة هتبعدى

طبعا هى رفضت

بس دلوقتى بى اجبارى الخيار ده بالنسبة لها

هدير
زى ما قلت فى الاول ربنا يهديها

همسة
بتحب ^_^

عبد الله

نتيجة طبيعية للى فات
بيحب ^_*

اما انا فقررت انتحر بعد حوارى من هدير .. قرار نهائى

طبعا كلكم هتقولوا مش سبب مقنع للانتحار

بس اخر حوارى مع هدير كان

قالت : متحاوليش يا هاجر ما انتى مصاحبة

اّه يا ربى انا اللى بحاول اهدى الناس
اقوم انا اصاحب
المهم فكرت فى الليست
حققت حتى الان بعض حاجات منها
بجد حتى شوفوا


1- تم ... Lose Weight To Be Like Mummy

2- لم يتم...bring my reality back

3- ياه تم من زمان ده... say i'm sorry 4 abd allah

4- بفضل الله تم ...make 5aled walk in the right way

5- لم ولن يتم... say i love u

6- ليلى عاملة الواجب وزياده ...have i fight with a bad girl

7- يعنى مقدمة على انتحار اتخيل ليه انا... imagine that .... no i think i will not imagine that

"no matter about 7"

8- اكل السلطعون الملوف برقائق المش عارفه ايه
لازم اجرب ده ... خخ القرف كله

9- وفين اصحابى... do something crazy with my best friend

10-كلمتى المفضلة دلوقتى.... saying i hate u

11- تم .. معملش رقم 8 فى الليست
12 - اتكلم بذوق مع الد اعدائى بين قوسيين خالد ... هههه تم
13- مستعجلش ابدا فى قرارتى وخصوصا فى انشاء صداقة مع حد وبرضوك بين قوسين خالد

.. تمت الصداقة ..

14 - انتحر بقى

ولسة بقول انا هنتحر "بصوت عالى"


ولاقيت ماما داخلة عليا

ماما : هو امتحاناتك امتى
انا : 29 يوم يا ماما

ماما : وخلصتى كام مادة ؟؟

انا : ولا واحدة

"اول مرة ماما تزعق ليا كدة"

ماما : والله وبالله قدامك اسبوع كل المواد تخلص
والا والله يا هاجر لهتتحرمى من الاجازة كلها

"يا ماما بقولك انتحار هتحرم هتحرم مش هتفرق"
.. ده فى سرى ..
انا : طبعا يا ماما

ومشت ماما

وعلشان اسيب عمل صالح قبل ما اموت

قررت انى ان شاء الله اجيب دجات عالية السنة دى

يعنى على الاقل انتحر وانا عاملة اللى عليا

جت الاجازة والاحوال مستقرة

وانا بحل بتفوق ماشاء الله عليا

كنت المفروض ابقى حاجة بقى

يلا وصلت لاخر يوم امتحانات

وحان موعد لقائى بالموت

فتحت البلكونة و وقفت على السور

ولسة بقول بسم الله


لاقيت عربية كبيرة محمله عفش داخلة الشارع

قولت خلاص اول ما تمشى العربية دى هنتحر

المشكلة انها مش مشيت

دى وقفت قدام العمارة اللى قصادنا

والمشكلة الاكبر ان اللى نزل من العربية

خالد وبباه :|

خالد : هو هل من التقوس ان اهل الشارع يقفوا على السور بالشكل ده .. ولا ده انتحار
اصل انا جار جديد
"ايه خالد جارى"

انا : انت عرفت منين

خالد : عرفت ايه ؟؟

انا : انى هنتحر

خالد : انزلى يا هبلة

انا : لا والله خلاص

خالد : انزلى
انا : قالوا عنى مصاحبه يا خالد
انا تعبت يا خالد

خالد : انا بحبك يا هاجر .. متسيبينيش


/-/--------------------/-/

تمت بحمد الله

^_^

هناك 12 تعليقًا:

  1. جميلة جدااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف

  2. ماشاء الله رائعة طريقة العرض

    ردحذف
  3. ماشاء الله اسلوبك حلوو قووي ,, بصراحة هي دي الحلقة الاخيرة بس اول حلقة اقراها
    بس اكيييد هقراها من الاول علشان اسلووبك ملووش حل بجد ماشاء الله عليكي ... كملي مشوارك وربنا معااكي

    ردحذف
  4. كونت عاوزة اسالك على حاجة ازاي اتواصل معاكي ,, ان اكيد بنت علشان مش تفتكريني ولد انا عارفة انك مش بتصاحبي هههههمههههههه ,, بالتوفيق والى الامام داائما

    ردحذف
  5. Gamela gdn mn awel 7l2a l a5er 7l2a bass el-Naheya 7asesha mesh awi...Asl wa7da htnt7r 3ashan 2alo 3alyha msa7ba ?!!

    ردحذف
  6. ميرسى ميرسى ميرسى اخجلتومونى

    جيجي
    يا رب يا جيجى .. بس الثانوى معاه مش هتقدر تفتح النت



    فتاه
    شكرا ليكى يا سوسى

    عمار
    من زوقك يا عمار .. نورتنى ..:)


    طالبة حزينة
    شكرا شكرا يا رب تعجبك

    الاكونت بتاعى على الفيس موجود على ايدك الشمال

    تقدرى تعملى ادد يا قمر ولا يهمك

    محمد

    شكرا ليك

    بص ميول الانحار اولا صفة اساسية فى اى مراهق

    وكمان صدقنى اى ضغط بيسبب الفكرة دى

    انا مراهقة وواثقة من اللى بقوله :d

    ردحذف
  7. وايه اللي حصل بعد كدا

    ردحذف
  8. gamila gdn elstory
    w msA 3aleky so8yra w bt3rfy tktby kalam zay da
    anty mawhobda bgad

    ردحذف
  9. like awyyyyyyyyyyyyyyyy
    bgd elstory rao3a
    I hope so more
    see u fi story tanya

    ردحذف
  10. faze3aaaa bgd gamdaaaa ana 2reet el7la2at kolaha 23t 3leha men ebar7 l7 d ma 5lstaha
    M3 el3elm enty talta thanawe bas mazakertsh 3shan 25lsha :D

    ردحذف
  11. كل اللى انتى بتقولى عليه جميل جدا بس ربنا يهديهم

    ردحذف

بجد رأيك يهمنى وهيشجعنى علشان اكمل مشوارى ...