الجمعة، 15 أبريل 2011

حب من طرف تالت"هم بيحبوا بعض وانا بروح احب معاهم :P"

وفضل عبد الله وهمسة

وجود عبد الله وهمسة مع بعض يعنى انه مش هيكون فى بينهم اى كلام

وده لان الاتنين اصلا هاديين اوى
ولكن المفاجأة كانت فى اننا رجعنا ليناهم بيضحكوا وبيتكلموا عادى

"كويس بدأ يحصل الفه"

المهم وصلنا
هدير : الله الله ضحك وبيبسى سيبتم اية معملتهوش

نور : بتضحكوا على اية بقى

عبد الله : اصلنا كنا بنتكلم عن كتاب السيدة الاولى وكنا افتكرنا بعض الاميرات اللى كانوا بجد اغبيا

همسة : مش اغبيا بس تصرفاتهم غريبة اوى

انا : كتب حتى فى ضحككم يععععععععع

وبعد نقاشات دامت لساعة فى موضوع الكتب

اتعرفنا على والدة ووالد

والله كانوا طيبيين غير المنظر المخيف اللى فات

هم مشوا واحنا مشينا وخلص اليوم
وتانى يوم المفروض انه جمعة ما قبل الدراسة

نمت وصحيت واول ما صحيت روحت لماما

انا : صباح الفل يا مولة قلبى من جوا

ماما : مولة !! اية الالفاظ دى ؟! البنت المفروض تصحى من النوم تقول صباح الجمال والحلاوة والعسل لمامتها

انا : اية السوبر ماركت دة عسل وحلاوة مع بعض
وبعدين كدة السكر يزعل

ماما : وبعدين بدل ما تقوليلى يا طنط ؟! الا عمرك ما قولتى لى يا طنط
انا : طنط هههههههههههه ماشى يا مامى

اعمليلى بقى نسكافيه تقيل زى النهاردة

ماما : بدل ما تقولى يا فتاح يا عليم يا رزاق يا كرم افتحها فى وشى ووش اهلى تقولى يوووم تقيل

انا : بكرة المدرسة يا ماااااااااااااماااااااااااااا

ماما : بصى لنصف الكوباية المليان يا هاجر كلها شهرين وتأخذى الاجازة الكبيرة

انا : يا رب يا ماما تعبت اوى

ماما : برضى فكرى فى النص المليان ... اية اللى استفدتيه السنة دى

انا : غير اصحاب جداد مفيش

ماما : خلاص اديكى استفدتى ... بصى اتعلمى ان اى حاجة تستفيدى منها هى حلوة

وصدقينى كل حاجة فى الحياة حلوة علشان كل حاجة بستفيدى منها

حتى الغلطة حلوة لانك اتعلمتى منها حاجة

انا : اامممممممممممممم ممكن

ماما : برغوة؟؟

انا : اية ؟؟

ماما : كابتشينوااااااااااا

انا : يا راجل افتكرتك بتتكلمى عن ابوا رغوة بتاع المخدرات .... لا نسكافيه يا عمرى انا ... يا احلى طنط

ماما : يلا قومى اكوى هدوم المدرسة

انا : لا كمبيوتر الاول

وقمت على الكمبيوتر واهوه اخر يوم ولازم استفيد لاّخره

اول ما فتحت الميل
هدير : هاجر مستنياكى من الصبح

انا : لية خير

هدير : انا عاوزة اسألك على حاجة

انا : ارغى يا عم الامور

هدير : انتى بتحبى عبد الله

"!!what"

انا : لا طبعا يا هدير مفيش حاجة زى كدة خالص

هدير : هاجر انا مش هعلق لك حبل المشنقة على فكرة

انا : هدير يا عمرى والله ما فيه حاجة

هدير : امال لية انا حسيت انك غيرتى اوى عليه

"oh boy ... what a stupid shot"
انا : انا ؟! والله ما حصل بالعكس انا مبسوطة انه بيندمع معاكم بالسرعة دى

هدير : امال ليه نور شاورت عليكى امبارح اول حاجة

انا : هى حرة يا هدير وانا مالى

هدير : يعنى مفيش اى حاجة خالص كدة ولا كدة

انا : لا والله خالص

هدير : :) ريحتينى

انا : اشمعنى ؟..

هدير : i think i'm fallin' in a big love

انا : "وللمرة المتين"what ?!

هدير : what what?!

انا : do u love him? :)

هدير : i think

انا : wow .. yay .. oh

هدير : يعنى انتى مش زعلانه

انا : لا والله يا بنتى انا فرحانه لك .. هو يستحق حد فى جمالك ودلالك

بس انا مش فاهمة اية اللى ممكن اقدمه ليكِ

هدير : مفيش بحكى معاكى مش اكتر

انا : اوعى تقوليله

هدير : انتى هبلة اكيد لا

انا : :)good 4 u

هدير : now .. i think i love u not him

انا : لا انا عوزاكى تحبيه هو يستحق

هدير : بموت فيكى :)

انا : وانا كمان

وانهينا الشات

وقومت انا للمكوة حبيبتى وكويت هدومى واتفرجت على المحقق كونان

"انا بحب كونان حد له عندى حاجة"

وبعد ما خلصت تليفزون رجعت تانى للكمبيوتر

"اية ؟! انا فى اجازة يا حاج"

فتحت وفضلت شوية مع البنات على الشات

ودخل عبد الله

اتكلمت معاه كلام عادى اوى فى الاول

ولسة هلمح لموضوع هدير

لقيته بيقول

عبد الله : hageer may i ask u a qus

"اموت واعرف ليه كل اللى بيتكلم عن الحب بيتكلم بالانجلش .. لية ... لية برضوه""

انا : go ahead
عبد الله : hamsa .. is she in love

انا : i don't know .. but i think no

عبد الله : i fallin' in love hageer .... help me no more options

______________________

كفاية كدة بقى

واكيد لكم انتم كمان no more options

سورى على التأخير امتحاناتى بدأت فى المدرسة وبعدها العملى وبعدها اخر السنة وبعدها افوق لكم ان شاء الله

سى يوووووووووو

جهاد محمد

هناك تعليقان (2):

  1. ههههههههههههههههههههههههه بجد جامده اوووووووووووي هدير بتحب عبدالله و عبدالله بيحب همسه طب بقي عايزين نعرف همسه هتحب مين و هاجر هتعمل ايييييييييييييييه
    اه علفكره انا كمان بحب كوناااااااااان

    ردحذف
  2. على فكرة انا كمان بموت فى حاجه اسمها "المحقق كونان"

    ردحذف

بجد رأيك يهمنى وهيشجعنى علشان اكمل مشوارى ...